mitt ord min kropp

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av mittordminkropp - 4 maj 2014 20:13

j

Den senaste veckan har kändis-hysteri rådit i Longyearbyen. Någon norsk minister har varit här och scoutat, det har varit skidmaraton och Morgan och Ola-Conny från Ullared har spelat in något program som jag aldrig sett. Igår kväll var jag på Huset och dansade hela natten och helt plötsligt stod stackars Morgan där på dansgolvet, malplacerad och helt borta. Jag tror inte ens han visste var han befann sig. När det började stänga träffade jag på honom utanför Huset, där han fortfarande såg lika förvirrad ut. Så frågade han om jag ville följa med honom hem. När jag svarade "nej, tack men vi kan dela en taxi" så muttrade han bara "nehe, då får det vara" och började sin långsamma vandring hem till byn. Stackars.. 

l  

Efter-jobbet-öl i solen på Kroas uteservering. Vi har det bra enna. :)


 

/M



Ovido - Quiz & Flashcards